چرا آنان React Native را انتخاب کردند؟
نوشته شده توسط : عباسی

 

طراحی اپلیکیشن 

 

اینستاگرام این معضل را پذیرفت که React Native را با ساختار قابل انعطاف افزاری جانور مرتبط با نرم افزار های گوشی خود یک دست نماید . درصورتی که ورژن های اولیه این اپلیکیشن را چشم باشید حتما شم داشتن یک Web View را احساس کرده‌اید . این در حالی‌ میباشد که شرایط کنونی نرم افزار اینستاگرام به فیس محلی دارنده رابط کاربری منحصربه‌فرد به فرد خویش هست .

 

چرا

آنان React Native را تعیین کردند؟

تیم توسعه و گسترش اینستاگرام روی تناقضات مرتبط با کدهای ورژن آندروید و آی وی اس همیشه نقص‌ داشتند . با به کار گیری از React Native حدود ۹۹ درصد این اشتباهات حل گردیده اند و درحال حاضر می قدرت شاهد دو ورژن خوب از اپلیکیشن های زیر گوشی بود . کاهش تعداد کدهای مرتبط با اپلیکیشن ها و بهینه کردن آن در نهایت منجر به لبریز سرعت شدن اپلیکیشن و بهبود وضعیت جستجو در اپلیکیشن شده است .

 

۶ .

SoundCloud Pulse

SoundCloud Pulse اپلیکیشنی می باشد که به سازندگان این امکان را می‌دهد تا بتوانند اکانت خود را مدیر نمایند و جامعه علاقه مندان را نگه دارا هستند . هنگامی این شرکت آغاز به ایجاد دومین نرم افزار محلی خویش کرد، متوجه شدند که ممکن می باشد دربین توزیع اپلیکیشن آندروید و آی وی اس مرتبط با این مورد تاخیر زیادی به وجود بیاید . برای همین برهان آنها پیرو ابزاری گشتند تا بتوانند سریع‌خیس و به رخ همزمان اپلیکیشن را برای پلتفرم های متفاوت ارائه نمایند به همین عامل آن ها React Native را پیدا کردند .

 

چرا

آن‌ها React Native را انتخاب کردند؟

تجربه آن‌ها در استعمال از این چهارچوب حقیقتا مثبت بود . گسترش دهندگان متوجه شدند که فعالیت کردن روی اپلیکیشن های بر پایه ی React Native برای‌شان فراوان بی آلایش‌خیس از کار روی ابزارات رسمی برای توسعه و گسترش نرم افزار های مرتبط با هریک از پلتفرم ها بود . در غایت آن ها غالب شدند که سوای به کار گیری از هیچگونه ابزاری دیگر نرم افزار های خویش را پباده سازی کنند .

پباده سازی نرم افزار

۷ .

Townske

Townske سرویسی هست که به شما در گشت و گذارهای شهری یاری می کند . این اپلیکیشن شمارا با مردمان محلی آن شهر مرتبط می‌کند و مکان های دوستداشتنی آنان‌را به شما نشان می‌دهد . خب تصورش را بکنید شما در یک شهر تازه میباشید و ارتباط ضعیفی با اینترنت دارید یا این که باتری تلفن همراه‌تان در حالا تمام شدن است . در‌این‌صورت مطمئنا امید دارید که همه مشخصات به صدق با این امکانات کار نماید .

 

چرا

آن‌ها React Native را گزینش کردند؟

تمرکز اصلی React Native در پباده سازی رابط کاربری برای اپلیکیشن های تلفن همراه می‌باشد . در مقایسه با فریمورک های دیگری مثل AngularJs و MeteorJs این فریمورک تمرکزش روی رابط کاربری میباشد . ممکن میباشد این علتی باشد که React Native را اضافه به یک کتابخانه مشابه میکند تا یک فریمورک! خب این ویژگی باعث می‌گردد که بسط دهنده بتواند دسترسی بیشتری روی رابط کاربری نرم افزار داشته باشد و بتواند نرم افزار سریع‌خیس با رابط کاربری معمولی‌تری پباده سازی نماید . به حیث میرسد که‌این اپلیکیشن دارنده سرعت بارگذاری مضاعف بالا و واحد سنجش معدود برای استفاده از منابع می باشد .





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 609
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: